Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.01.2012 18:42 - Кухненски истории
Автор: evser Категория: Лични дневници   
Прочетен: 589 Коментари: 0 Гласове:
0



              Вкусни банички

 

Децата обожават да готвят! Това мен лично леко ме изненада, защото аз никога не съм обичала да правя това, въпреки че се налага и резултатите са добри. Но пък тук почти всяка седмица се готви нещо. И стигнах до извода, че най-любимите ястия на децата са спагети такос – спагети с доматен сос, завити в питка (странна храна, но пък изненадващо вкусна), пица (кое дете не обича пица?) и всичко шоколадово (мъфини, кексове, сладкиши, кремове и пр), или с една дума – всичко нездравословно и тъпкано със захар и консерванти.

И така, изхождайки от тези заключения, направихме ден за готвене на типично българско ястие. И сега следваше да реша какво да е то...Минах през много варианти, но пък намирането на някои от нужните продукти в Германия е малко трудно, затова се задоволих с малки бутер кори (след като дори в турските магазини не уапях да открия листа за сармиL ) + „Фета”, странен на вкус йогурт и яйца = ВКУСНИ БАНИЧКИ J

Децата бяха страшно изобретателни – направиха една тава със „странното сирене” и една тава с „Нутела”, но пък накрая всички банички бяха излапани до последната трохичка.

Всъщност винаги ми е било трудно с решението кои храни са типично български, защото в крайна сметка ние на Балканите сме прекалено смесени от гледна точка на хранителни навици и гозби, а да не говорим за всичко останали културни странности J И след няколко препирни по време на пътуванията ми в чужбина с гърци, турци, сърби и македонци относно чии са сармите, лютеницата, шопската салата, бялото сирене и т.н., реших, че най-обективно е да кажем, че тези храни са балкански.


image




Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: evser
Категория: Лични дневници
Прочетен: 40065
Постинги: 13
Коментари: 4
Гласове: 7
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930