Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Блог за един проект по Европейска доброволческа служба, ориентиран към тези, които се интересуват от ЕДС или просто търсят вдъхновение и позитивизъм :-) Казвам се Ралица и в момента съм доброволка в Германия. Изпращащата ми организация от България е Балкански младежки фестивал "Младостта на Балканите", а посрещащата ми организация тук е Община Бейлен :-) Ако имате някакви въпроси или нужда от помощ с ЕДС, можете да ми пишете, а аз с радост ще ви отговоря :-)
Автор: evser Категория: Лични дневници
Прочетен: 39705 Постинги: 13 Коментари: 4
Постинги в блога
2  >  >>
07.11.2012 23:59 - Сърце в небето
       А аз винаги съм си мислела, че тези сърца, които изникват в небето, са плод не на майката природа, а на някоя програма за обработка на изображения...
      Love is in the air!
 
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4703 Коментари: 1 Гласове: 1
Последна промяна: 28.01.2013 03:15
    Това сигурно ще бъде най-вкусният пост в моя блог. Тук има няколко идеи за вкусни и здравословни (в повечето случаи) десерти, които да приготвите заедно с децата си. Всички са изпробвани и 100% харесвани.
1. Овесени блокчета
Необходими...
Категория: Рецепти
Прочетен: 3413 Коментари: 0 Гласове: 1
Последна промяна: 13.01.2013 15:15
     
     Преди да стана ЕДС доброволец изобщо, ама изобщо не умеех да готвя. Сега мога да се похваля със сериозен опит, най-вече в забъркването на различни здравословни смеси за деца. Тъй като по време на летния проект  "Аз обичам приро...
Категория: Лични дневници
Прочетен: 572 Коментари: 0 Гласове: 0
Последна промяна: 04.11.2012 15:14
         
       И така, вече мина месец откакто моят доброволчески проект приключи, а аз все още не мога да повярвам, че всичко това беше истина. След толкова многобройни часове, посветени на една кауза, в която никога няма да престана ...
Категория: Лични дневници
Прочетен: 614 Коментари: 0 Гласове: 0
Последна промяна: 31.10.2012 02:33
 
      
      Напоследък все по-често се връщам към миналия септември, защото той беше незабравим, изпълнен с мнго емоции, познанства, приятелства и любови, нови чувства и сблъсък на различни кръгозори и култури, които успяха да заживея...
Категория: Други
Прочетен: 913 Коментари: 0 Гласове: 1
Последна промяна: 19.02.2012 01:35
   
      През феврурари светът е карнавал, така както за един месец на всеки 4 години светът е футбол. И не само заради най-известните световни карнавали - тези в Рио и Венеция, ами се оказа, че и в нашите две прекрасни братски съседки М...
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2049 Коментари: 0 Гласове: 2
     Св. Валентин винаги ме е изпълвал с много положителни емоции. Все още си спомням как като дете в езиковото ми училище направих първите си картички за св.Валентин. Тогава този празник беше толкова странен и непопулярен, че вкъщи мног...
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5131 Коментари: 0 Гласове: 0
   
    Винаги съм имала огромен интерес към опознаване на непознатите и закътани  местенца по света. Откакто съм доброволец и живея в такава интернационална държава, каквато е Германия, всеки ден се срещам с толкова интересни и непознат...
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1073 Коментари: 1 Гласове: 0
               Въпреки че Коледа вече мина, коледното настроение изобщо не иска да ме напусне
            През целия декември месец чаках с нетърпение този вторник, в който ще правим коледни картички. Обожавам Коледа и затова с такова жел...
Категория: Други
Прочетен: 1960 Коментари: 0 Гласове: 1
Последна промяна: 11.01.2012 02:02
       
        Глобално затопляне, недостиг на вода, прекомерно потребление, прекалено много боклук и т.н. и т.н. Всички знаем за тези прблеми, знаем какво трябва да се направи, но не го правим. И ако някой си мисли, че българите сме от ...
Категория: Лични дневници
Прочетен: 545 Коментари: 0 Гласове: 0
              Вкусни банички
 
Децата обожават да готвят! Това мен лично леко ме изненада, защото аз никога не съм обичала да правя това, въпреки че се налага и резултатите са добри. Но пък тук почти всяка седмица се готви нещо. И сти...
Категория: Лични дневници
Прочетен: 587 Коментари: 0 Гласове: 0
          Докато аз се опитвах да намеря информация за това прословуто и така мечтано доброволчество, тази, която откривах все не беше достатъчно пълна и ясна, а често дори няколко източника си противоречаха. Радвам се, че около мен имах...
Категория: Други
Прочетен: 528 Коментари: 0 Гласове: 1
Последна промяна: 08.01.2012 21:41
2  >  >>
Търсене

За този блог
Автор: evser
Категория: Лични дневници
Прочетен: 39705
Постинги: 13
Коментари: 4
Гласове: 7
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031